Winkelwagen U heeft 0 artikelen in uw mandje
Login | Uitloggen
Account gegevens

FAQ's


1.             Kan ik bij Hatsjiekidee ook komen kijken en passen?

Ja, dat kan zeker. Hatsjiekidee beschikt over een licht en goed uitgerust atelier waar je alles mag passen. En dat is echt vrijblijvend. Maak wel altijd even een afspraak. Het is handig als je kleding meeneemt in de kleuren en stijl die je graag draagt. Neem eventueel een vriendin of partner mee. Die kent je en kan je helpen bij het maken van je keuze. Natuurlijk krijg je ook uitgebreid advies.

 

2.             Ik heb een grote hoofdmaat. Kan ik dan bij Hatsjiekidee terecht?

Ja, dat kan zeker. Bij Hatsjiekidee worden alle producten in eigen atelier gemaakt en je hoofdmaat, hoe groot of klein ook, is nooit een probleem. Heb je een hoofdmaat kleiner dan 55 cm of groter dan 58,5 cm neem dan even contact op en laat weten wat je graag zou willen bestellen. Een groter model puntsjaal is € 29,50 en ook daarvoor geldt dat je 10% korting krijgt als je er drie of meer tegelijkertijd bestelt. Het bijpassende sjaalkraagje wordt gratis aangepast. Houd bij dit maatwerk wel rekening met een wat langere levertijd.

 

3.             Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling er is?

Zodra je betaling binnen is, gaat je bestelling op de post. Dat betekent meestal dat je je pakket binnen 2-3 werkdagen binnen hebt. In schoolvakanties kunnen de levertijden wat langer zijn. In de weekenden worden er geen pakketten verstuurd.

 

4.             Kan ik bestelde artikelen terugsturen?

Natuurlijk wil je thuis even rustig kijken of de gekozen producten wel bij je passen. Dat kan. Mocht je om welke reden dan ook besluiten om de spullen terug te sturen dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. Dat geldt niet voor producten die op maat gemaakt zijn. Stuur ze terug zoals je ze zelf ook graag zou willen ontvangen. Dat is onder de hieronder vermelde voorwaarden:

  • De artikelen worden weer netjes opgevouwen en zorgvuldig verpakt.
  • De artikelen bevatten geen vlekken (denk aan make-up), haren, luchtjes (van dieren, rook of parfum en dergelijke).
  • De artikelen zijn ongebruikt (passen mag natuurlijk wel) en er zijn geen veranderingen aan aangebracht.
  • Het pakket wordt voldoende gefrankeerd teruggestuurd met de originele pakbon erin. De kosten voor een retourzending liggen bij de klant. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet in ontvangst genomen.
  • Als je (een gedeelte van) je bestelling terug wilt sturen, stuur dan eerst even een mailtje waarin je vermeldt dat je het een en ander terugstuurt. Een reden daarvoor hoef je echt niet te vermelden. Het mag natuurlijk wel!

Zodra je geretourneerde artikelen in goede orde binnen zijn, wordt het bedrag, minus de €1,00 verzendkosten, teruggestort. Als je retourzending niet aan deze voorwaarden voldoet, wordt er niets terugbetaald.

5.             Kan ik ook spullen ruilen?

Ja, dat kan voor alle producten die niet op maat gemaakt zijn. Mocht je een of meerdere artikelen willen ruilen, dan kun je het beste even contact opnemen door te mailen of te bellen. Je stuurt na overleg je spullen terug, zoals hierboven aangegeven, en de nieuwe artikelen worden verstuurd zodra de in te ruilen artikelen binnen zijn. De nieuwe “ruil”zending wordt gratis verstuurd.

 

6.             Worden de producten van Hatsjiekidee ook vergoed door verzekeraars?

Een aantal verzekeraars vergoedt deze “stoffen pruiken” tot een bedrag van 75 euro. Wil je daarvoor in aanmerking komen?  Informeer vooraf bij je verzekeraar waar je aan moet voldoen. Hatsjiekidee kan je vooraf een offerte sturen. Er zijn ook verzekeraars die, mits je aanvullend verzekerd bent, alles vergoeden en er zijn er die helaas (nog) geen vergoeding geven. Het loont zeker de moeite te proberen de sjaals vergoed te krijgen. Maak eventueel bezwaar als er na een eerste poging een afwijzing volgt.

 

Volgende
0 items
Betalen

Aanbiedingen    |    Geavanceerd zoeken    |    Inloggen
Copyright © 2012 Powered by Innonet